Job 5 van 19


Report this listing

Solliciteren



Contact center agent NL


Functie

Voor een klant van ons I N BRUSSEL , waar klantgerichtheid en teamwork centraal staan!

Zijn we op zoek naar enthousiaste professionals die willen bijdragen aan uitstekende klantenservice. Inbound/Outbound



Als Contact Center Medewerker ben je de schakel tussen het bedrijf en klanten, zowel inbound als outbound. Je handelt telefoongesprekken af, beantwoordt chats, e-mails en sociale media berichten.


Inbound:

- Klantenservice: Beantwoord vragen en los problemen op.


- Probleemoplossing: Adresseeer klachten en werk aan duurzame oplossingen.


Outbound:


- Verkoop: Doe proactieve verkoopgesprekken en identificeer upsell-kansen.


- Klanttevredenheidsenquêtes: Verzamel feedback en bouw relaties op.


- Herhaalzaken: Benader klanten voor herhaalaankopen en upgrades.


Multichannel Communicatie:


- Chatondersteuning: Verleen realtime hulp.


- E-mailcorrespondentie: Beheer inkomende e-mails en reageer professioneel.


- Sociale media-interactie: Monitor en reageer op berichten.


Als Contact Center Medewerker draag je bij aan positieve klantrelaties en het succes van het bedrijf door uitstekende service te bieden via diverse kanalen.

Jouw profiel

  • NL is voldoende (FR is een plus maar geen must)
  • PC-kennis – behendig zijn met computer
  • Iemand die graag BELT
  • Oplossingsgericht denken – gemaakte beloftes aan klanten nakomt
  • Positief ingesteld, gedreven – extravert – teamplayer


  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)

Aanbod

  • statuut bediende PC200
  • Maaltijdcheques
  • Na inwerkperiode (niet de eerste 3 maanden!) – thuiswerkvergoeding.
  • km vergoeding bij eigen vervoer)
  • 39u/week met 6  betaalde ADV – tussen 8u-18u30
  • Interessante personeelskortingen


Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht